صبح فردا

صبح فردا

دوستی داشتم که بهتر است بگویم برادری داشتم بنام شهید مهدی (بهروز) فلاحت پور که سالیان سال در جبهه های حق علیه باطل به جنگ و مبارزه با بعثیان کافر مشغول بود و چندین بار تا مرز شهادت پیش رفت و هر بار با جراحات سنگین به پشت جبهه و بیمارستان بر می گشت بالاخره با چندین بار مجروحیت و شیمیایی شدن در 8 سال دفاع مقدس شهید نشد تا اینکه در اردیبهشت ماه سال 1371 به لبنان رفت تا درباره شهید سیدعباس موسوی و مبارزان لبنانی برنامه بسازد و از طرف موسسه فرهنگی روایت فتح به همراه چندتن از همکاران و دوستانش به جنوب لبنان رفت که در 31 اردیبهشت ماه سال 1371 در حین فیلمبرداری در دره بقاع لبنان ناگهان هواپیماهای رژیم صهیونیستی اسرائیل دره بقاع را بمباران کردند که ایشان هم در همان مکان به شهادت رسید و به آرزویش که وصل به حضرت دوست بود نائل آمد. از ایشان فقط یک قطعه کوچک از مچ پایش به وطن بازگشت ، لذا این وبلاگ را بیاد او و بنام او درست کردم تا هر از گاهی یادی از او و خاطرات شیرین با او بودن بنمایم. روحش شاد و یادش گرامی

آخرین نظرات

و اما حاج بهزاد پروین قدس

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۱۱ ب.ظ

حاج بهزاد عکاسی تبریزی است و رزمنده ای شجاع و دلیر است که کارهای او نیازی به توصیف و بیان الکن این حقیر سراپا تقصیر ندارد. او یک آتلیه عکاسی توی تبریز داشت بنام عکاسی هاتف.

آری فلسفه هاتف این بود که ایشان یک دوستی داشت بنام شهید حبیب هاتف و خیلی باهم یکی و یکدل بودند تا اینکه او شهید شد و آقا بهزاد خیلی تنها ماند. حاج بهزاد به روایتی که بنده شنیده ام بیش از ۳۰ هزار عکس و اسلاید در مورد دفاع مقدس دارد. از جمله هنرهای بدیع و ماندگار ایشان این بوده که رزمنده ها را هنگام اعزام به جبهه در عکاسی از آنها عکس یادگاری می گرفت و هنگام شهادتشان عکس عروجشان را میگرفت و اینها را که کنار هم قرار می داد صحنه های روحانی و آسمانی بی بدیلی ایجاد می شد که قابل توصیف نیست. و نمونه هایش در آرشیو حاجی بسیار است. سالها پیش هنگامی که یکی دوتا از آلبومهای اینچنین اش را به محضر مقام معظم رهبری به نمایش درآورد حضرت آقا بسیار منقلب شد و تحت تأثیر قرار گرفتند و فرموده بودند که بازهم از این آلبومها برایم تهیه کن.

آری حاج بهزاد پروین قدس سالهاست که عمر خود را صرف اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت نموده است و خدایش حفظ نماید چرا که این شهید زنده کارهای بسیار ارزنده و خدمات وافری به نظام و انقلاب نموده و در عین بی توقعی و اخلاص کارهای عظمی انجام داده که تا کنون بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده اند. در هر صورت بعنوان کسی که حدود ۱۷ سال است او را می شناسم بر خودم فرض دانستم که علیرغم میل باطنی حاجی و نیز شاید در عین نارضایتی او گوشه ای از فعالیتهایش را به شما عزیزان معرفی نموده تا بیش از گذشته قدر این انسانهای وصف ناشدنی و این رهروان صدیق امام و شهدا و ولایت را بدانید و همیشه ایام دعاگویشان باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۰۷
شاهرخ بزرگی

نظرات  (۲)

سلام امیدوارم افرادگمنامی مثل ایشان برای نسل امروزبیشترازاین معرفی شود
یاعلی
۰۴ فروردين ۹۰ ، ۱۵:۲۱ کاش مےشد خدا را بوسید...
خدا حفظ کند
همه شما
یادگار هاے ِ این جنگ ِ دوست داشتنے را...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی