صبح فردا

صبح فردا

دوستی داشتم که بهتر است بگویم برادری داشتم بنام شهید مهدی (بهروز) فلاحت پور که سالیان سال در جبهه های حق علیه باطل به جنگ و مبارزه با بعثیان کافر مشغول بود و چندین بار تا مرز شهادت پیش رفت و هر بار با جراحات سنگین به پشت جبهه و بیمارستان بر می گشت بالاخره با چندین بار مجروحیت و شیمیایی شدن در 8 سال دفاع مقدس شهید نشد تا اینکه در اردیبهشت ماه سال 1371 به لبنان رفت تا درباره شهید سیدعباس موسوی و مبارزان لبنانی برنامه بسازد و از طرف موسسه فرهنگی روایت فتح به همراه چندتن از همکاران و دوستانش به جنوب لبنان رفت که در 31 اردیبهشت ماه سال 1371 در حین فیلمبرداری در دره بقاع لبنان ناگهان هواپیماهای رژیم صهیونیستی اسرائیل دره بقاع را بمباران کردند که ایشان هم در همان مکان به شهادت رسید و به آرزویش که وصل به حضرت دوست بود نائل آمد. از ایشان فقط یک قطعه کوچک از مچ پایش به وطن بازگشت ، لذا این وبلاگ را بیاد او و بنام او درست کردم تا هر از گاهی یادی از او و خاطرات شیرین با او بودن بنمایم. روحش شاد و یادش گرامی

آخرین نظرات

شعر رهبر انقلاب در مورد شلمچه

سه شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۰، ۱۱:۲۶ ق.ظ

ز آه  سینه  سوزان  ترانه  می سازم

چو نی ز مایه جان این فسانه می سازم

به غمگساری یاران چو شمع می سوزم

برای   اشک  دمادم   بهانه  می  سازم

پر نسیم به  خوناب اشک می شویم

پیامی از دل خونین روانه می سازم

نمی کنم دل از این عرصه شقایق فام

کنار لاله  رخان   آشیانه  می  سازم

در آستان به خون خفتگان وادی عشق

برون ز عالم اسباب ، خانه می سازم

چو شمع بر سر هر کشته می گذارم جان

ز یک  شراره  هزاران زبانه  می سازم

ز پاره های دل من شلمچه رنگین است

سخن  چو بلبل از  آن عاشقانه  می سازم

سر و تن و دل و جان را به خاک می فکنم

برای قبر تو چندین  نشانه  می سازم

کشم به لجه شوریدگی بساط «امین»

کنون که رخت سفر چون کرانه می سازم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۲۳
شاهرخ بزرگی

نظرات  (۱)

سلام خوبید
تو وب های بروز شده اسم وبت و جلب توجه کرد و کلیک کردم وب خوب و زیبائی داری امیدوارم روز به روز موفق تر بشوی
اما من سایتی دارم بنام حجاب فاطمی؟؟؟
بر خلاف اسمش و تصور شما مطالب و . . . منحصر بفردی دارم
میخواهی گزیده ای از چند مطلبم رو بخونی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از بیل گیتس پرسیدن از تو ثروتمندتر هم هست؟
در جواب گفت بله فقط یک نفر. پرسیدن کی؟


در جواب گفت سالها پیش زمانی که از اداره اخراج شدم و تازه اندیشه‌ی طراحی مایکروسافت رو توی ذهنم پی ریزی می‌کردم،

در فرودگاهی در نیویورک قبل از پرواز، چشمم به این نشریه ها و روزنامه ها افتاد. از تیتر یک روزنامه خیلی خوشم اومد، ...ـ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روزی تصمیم گرفتم که دیگر همه چیز را رها کنم .


شغلم را........دوستانم را.........زندگی ام را !

به جنگلی رفتم تا برای آخرین بار با خدا صحبت کنم .

به خدا گفتم : آیا می توانی دلیلی برای ادامه زندگی برایم بیاوری ؟...ـ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

استاد پرسید: "آیا خدا همه چیز را خلق کرد؟"

شاگرد پاسخ داد: "بله, آقا"

استاد گفت: "اگر خدا همه چیز را خلق کرد

, پس او شیطان را نیز خلق کرد. چون شیطان نیز وجود دارد و مطابق قانون که کردار ما نمایانگر ماست , خدا نیز شیطان است" . . .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای خواندن ادامه مطالب به سایتم بیائید و از منوی قدری تامل ادامه این مطالب و دیگر مطالب مرتب را مطالعه بفرمائید
__________________________

ضمناً یک نرم افزار فوق العاده دارم که شما با استفاده از اون میتونین تمام شبکه های سراسری و بین المللی تمام فرکانس های رادیوئی و تمام پخش مستقیم حرم ائمه رو بدون نیاز به کارت تی وی و حتی آنتن دریافت کنید بدون نویز و برفک به صورت ارسال دیجیتال از دستش ندهی

خوشحال میشم یه سر بهم بزنی
ضمناً اگه منو لایق دوستی دونستید
کامنتم رو برای همه نمایش بده تا بدونن تو حجاب فاطمی ورود برای همه آزاده حتی خانم های بد حجاب و بی حجاب

متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی