صبح فردا

صبح فردا

دوستی داشتم که بهتر است بگویم برادری داشتم بنام شهید مهدی (بهروز) فلاحت پور که سالیان سال در جبهه های حق علیه باطل به جنگ و مبارزه با بعثیان کافر مشغول بود و چندین بار تا مرز شهادت پیش رفت و هر بار با جراحات سنگین به پشت جبهه و بیمارستان بر می گشت بالاخره با چندین بار مجروحیت و شیمیایی شدن در 8 سال دفاع مقدس شهید نشد تا اینکه در اردیبهشت ماه سال 1371 به لبنان رفت تا درباره شهید سیدعباس موسوی و مبارزان لبنانی برنامه بسازد و از طرف موسسه فرهنگی روایت فتح به همراه چندتن از همکاران و دوستانش به جنوب لبنان رفت که در 31 اردیبهشت ماه سال 1371 در حین فیلمبرداری در دره بقاع لبنان ناگهان هواپیماهای رژیم صهیونیستی اسرائیل دره بقاع را بمباران کردند که ایشان هم در همان مکان به شهادت رسید و به آرزویش که وصل به حضرت دوست بود نائل آمد. از ایشان فقط یک قطعه کوچک از مچ پایش به وطن بازگشت ، لذا این وبلاگ را بیاد او و بنام او درست کردم تا هر از گاهی یادی از او و خاطرات شیرین با او بودن بنمایم. روحش شاد و یادش گرامی

آخرین نظرات

بی عشق مشایی نتوان حامی دولت شد!! (خبر ویژه)

شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۰۰ ب.ظ

یک عضو دست چندم حلقه مشایی بی آن که متوجه باشد برخی رویکردهای انحرافی برنامه ریزی های این حلقه را بازگو کرد.
عباس امیری فر رئیس گروه غیرقانونی «جامعه وعاظ ولایی» و رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت وگو با فارس ضمن اظهاراتی سراسر متناقض گفت «مقام معظم رهبری نامه ای برای فعالیت وزیر اطلاعات صادر فرمودند و رئیس جمهور هم تمکین کرد اما این نکته همچنان جای بررسی دارد که آیا دستور مقام معظم رهبری حکم حکومتی بوده است یا نه، ممکن است ولی فقیه در یک مورد توصیه کنند اما تکلیف نفرمایند نمی توان نظرات رهبری را حکم حکومتی توصیف کرد. به نظر من این موضوع باید بررسی شود چرا که برخی رسانه های اصولگرا نوشتند که این حکم حکومتی است»!
وی در این مصاحبه معنای «ولایی» بودن تشکل متبوع و غیرقانونی خود را توضیح نمی دهد اما در برابر این سؤال که «اگر جریان انحرافی در مقابل انقلاب بایستد، شما چه تصمیمی خواهید گرفت» می گوید: جریان انحرافی چه کسانی هستند ما این جریان را نمی شناسیم. ما تابع ولی فقیه هستیم و از دولت و یارانش حمایت می کنیم. شخص بنده اگر رهبر انقلاب حکم دهند که همسرم بر من حرام است، علی رغم تمامی علاقه ای که به همسرم دارم، از ولی فقیه اطاعت می کنم. ما باید مسائل را اصلی فرعی کنیم و به مسئله اصلی بپردازیم. مسئله اصلی جریان فتنه و خواص بی بصیرت است.
وی در عین حال توضیح نداد که چگونه ادعا می کند به حکم رهبر انقلاب حتی درباره حرمت همسر پایبند است اما نامه و حکم صریح رهبر معظم انقلاب را نوعی تاویل می کند که لازم الاتباع نباشد؟ مگر این که فرض کنیم منظور حضرات، ولایت اسفندیار رحیم مشایی است.
امیری فر با زلال و پاک و ناب معرفی کردن اسفندیار رحیم مشایی از احتمال نامزدی وی برای ریاست جمهوری سخن گفت و افزود: «خود ایشان گفته اند 6 ماه مانده به انتخابات اظهارنظر می کنم اما به نظر من کاندیدای مورد حمایت شخص احمدی نژاد، آقای مشایی باشد قطعا ایشان رئیس جمهور بعدی خواهد بود»!
وی درباره هشدار اخیر آیت الله مصباح یزدی درباره انحرافات باند مشایی و این که رهبر معظم انقلاب ایشان را مطهری زمان نامیده اند، گفت: آیت الله مصباح که رهبر انقلاب ایشان را مطهری زمان نامیده برای ما محترم هستند. اما باید گفت که ایشان به لحاظ اعتقادی مورد تایید قرار گرفته اند نه اینکه در همه امور مورد تایید باشند. نباید اینگونه تصور شود که هرچه آیت الله مصباح در امور سیاسی می گوید پس درست است، ما مرجع تقلید داریم و در امور سیاسی از مراجع خودمان تقلید می کنیم، اگر یک روزی هشدار آیت الله مصباح را مقام معظم رهبری ارائه کردند می توان به آن استناد کرد، مشخص است که آقای مصباح نظر منفی به آقای مشایی دارد و حرف من این است نمی شود کسی حامی رئیس جمهوری اما با مشایی مخالف باشد»!!
امیری فر همچنین از سناریوی انحرافی ایجاد اختلاف در درون جبهه اصولگرایان پرده برداشت و گفت «دولت و آقای مشایی برنامه مدونی برای انتخابات آتی دارند و قطعا در رقابت با اصولگرایان، این جریان را شکست خواهند داد.» بر اساس همین سناریوهای انحرافی بود که در انتخابات شورای شهر سوم، فهرست «رایحه خوش» جدا از فهرست بقیه اصولگرایان در تهران ارائه شد و نتیجه آن ناکامی تقریبا کامل رایحه خوش از یک سو و راهیابی سه تن از وابستگان به جبهه اصلاحات به شورای شهر تهران بود.
عضو حلقه مشایی که فاقد فعالیت سیاسی و مبارزاتی و انقلابی قابل ذکر است، آن گاه از موضع فرقه ای گفت: افرادی چون حسین شریعتمداری، حمید رسایی، زاکانی، توکلی و دیگر کسانی که مشایی را مورد تخریب قرار می دهند، به هیچ عنوان از ابتدا طرفدار رئیس جمهور نبوده اند. اگر کسی بگوید طرفدار احمدی نژاد است اما مشایی را قبول نکند، قطعا دروغ می گوید چرا که مشایی و احمدی نژاد تفاوتی با یکدیگر ندارند هر چه مشایی می گوید مورد تایید احمدی نژاد است و هر چه احمدی نژاد می گوید مشایی آن را قبول دارد. با اهانت هایی که کیهان به رئیس دفتر رئیس جمهور می کند چطور می توان گفت که شریعتمداری حامی دولت است، اظهارات رسایی را بررسی کنید تا مشخص شود که او حامی دولت نیست.
درباره این بخش از اظهارات امیری فر یادآوری این نکته ضرورت دارد که ملت مومن و مسلمان و انقلابی ایران در انتخابات به شخص آقای احمدی نژاد و خدمتگزاری و عدالت خواهی و استکبارستیزی و مکتب گرایی وی رای داده اند و از این جهت مواضع انحرافی مشایی درباره دوستی با ملت اسرائیل(!؟)، مکتب ایرانی، باستان گرایی، نزدیکی به برخی عناصر مسئله دار و ضدانقلاب مقیم خارج، پیوند با برخی حلقه های فرهنگی و هنری مبتذل و... درست در نقطه مقابل رای مردم قرار دارد.
درباره دفاع کیهان از رئیس جمهور و دولت اصولگرا نیز آرشیو 6 سال گذشته روزنامه، به تنهایی گواه صادقی است بر این مطلب که کیهان در خط مقدم دفاع از رویکردهای اصولگرایان مکتبی و انقلابی دولت قرار داشته و البته مانند برخی فرصت طلبان، حق را قربانی دفاع از اشخاص و پوشاندن انحرافات فرقه انحراف مشایی نکرده است.

روزنامه کیهان شنبه 3 اردیبهشت 1390

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۰۳
شاهرخ بزرگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی